Assalamualaikumm, selamat datang. ini la dunia saya. sentiasa membusykan diri sendiri untuk mengelakkan kebosanan. jom kita enjoy !

saya rinduu belaian kasih merekaaaa

kawan saya kata ''kasih ibu membawa ke syurga kasih & ayah sepanjang masa. i dont need a "bf" to take care of me. I know they can do better.Love you mum and dad! ♥ '' saya sangat setuju dengan apa yg diperkatakan oleh nya :) 

 keluarga bahagiaaa . wahaha

 spoil bila abah buat muka =='

bapaku yg berjiwa muda

 kakak pertama saya bkerja sbagai kaunselor di kolej teknologi YPC.


 kakak ke-dua saya pula practical di paintball valley's

 dan ini abg saya sedang mengambil jurusan sport science di uitm arau, perlis :)

 gelagat kami 4 bradik

 tmpat duduk kat blakang kosong tetap nak berhimpit himpit. maklumlah jarang berjumpa kan :)


kak yanti, kak yang, abg ijat balik laaa cepatt . . . :'(