Assalamualaikumm, selamat datang. ini la dunia saya. sentiasa membusykan diri sendiri untuk mengelakkan kebosanan. jom kita enjoy !

i'm late -,-

Hari ni aku ade class tuition, start pukul 3.00 petang . Pukul 2.45 aku dah siap , tunggu nak gerak je. Aku tunggu la parents aku ni siap sebab diorang yg nak hantar aku. Moto aku demam sejak dua menjak ni. Maybe cemburu melihat kekacakan si-LC . Walaupun sudah seminggu si kacak LC meninggalkan rumah, masih tidak sembur2 si penyakit COMEL. Apa boleh buat, redha la seadanya. 15 minit sekian lamanya aku menanti -,- baru lah siap dua pasangan sejoli ini. Kami bertolak menaiki NEO si merah maroon. Lagak mereka berdua seperti orang bujang. kereta berpintu dua. kesian aku kena mengerjakan kerusi lipat2.. sampai di class tuition pukul 3.05 ptg . Kemusykilan bila sampai di class tiada org =,=' dimana semua orang ? after that, i try to sms mimi yg turut belum menghadirkan diri . aku pun turun ke bawah untuk menunggu si mimi cantik rupawan *geli2 . Setibanya dia, kami sama2 berdampingan naik ke atas. And aku ternampak sesuatu di pintu masuk seperti notice gitu yaa. Ohh rupanya class form5 kat class lain. Patutlah aku masuk td tak ade orang. Aku lupa yg aku dah form5 . lolx . setibanya aku dan dia, oh my god class full okay. yg kosong pon blakang sekali. sedikit kecewa yaaaa. Rasa ganjil pula duduk diblakang ni. Karna dari tahun lepas aku dah biasa duduk depan sekali. mereka di depan smuanya tinggi2 belaka . so tak brape nk nmpak plus mata yg bermasaalah ''rabun'' . 



class ni memang bising, yg ramai student lelaki. student perempuan boleh dikira dgn jari je ..

 
oii oii buat ape tu haa ? =='