Assalamualaikumm, selamat datang. ini la dunia saya. sentiasa membusykan diri sendiri untuk mengelakkan kebosanan. jom kita enjoy !
Hari hari entry aku penat kan? bosan betul, tp tetap nak crita. Hari ni sekolah. lepas sekolah siap terus pergi tuition. tak sempat makan pon -,- lapaaa je. semasa dlm class , aku duduk bersila ats krusi. haha. habit dok bersila atas kusi ni beser la kan ? lepas tu suraya tegur aku..

su : wei fara, nape kuku kau jd biru ni??
fara : (aku pun mmbelek kuku aku) haah laa, aku pon tatau wehh =='
su : darah kau tak jalan laaa. cer ko tgk kaki kau..
fara : (tenguk kaki yg tgh bersila ni pulak dlm keadaan blur =,=') err ?
su : kan betul, darah kau tak jalan. pucat wehh!
fara : nmpk sgt ke?
su : kuku kau biruu.. muka kau pucat .. nmpk laaa
fara : (terus luruskan kaki) abaikan je la. aku lom mkan =,=


seriusly hari ni aku rasa lain mcm. sampai sekolah pagi2 pun muka moody. kawan2 tanye knape. aku sdiri tak tahu . rasa mcm ade sesuatu nak jadi.. tapi ape yee? ==' lepas abis tuition aku n su g bumbung biru. kitorg g makan. 


malam pulak mak aku tak masak. makan kat kedai sekali lagi -,-

 muka selalu makan kat kedai =='

Nasib kedai makan blakang rumah , takyah nk kluar pekan. dah la malam minggu. ramai orang kat pekan. serabot okay ! -.-'