Assalamualaikumm, selamat datang. ini la dunia saya. sentiasa membusykan diri sendiri untuk mengelakkan kebosanan. jom kita enjoy !

hari2 blajaa :D

Bukankah hari ini hari result pmr kluar? hahaa. patut lah aku kluar depan umah nmpk ade budak pakai bju skolah. aku kluar depan umahh jee . tak g mane2 pon. saje mghirup udara yg segar ni . . . heeee . smbil tuu aku blaja la pakai slr lagi . ushaa jomm gambaa2 nye. tp malas nak upload byk2. semak jee . haha

namanya aboy, berbini dua. mmpunyai 3 ekor anak. anak lagi sekor taktahu ntah kemane. maybe ade org ambil =,= . taiko di Taman Intan II Jalan Laksamana ! haha

 Oppss kantoi , si aboy perot comel . hahaha



dua gamba je yg aku upload. hahaha , sian. aku malas nk edit. n nak upload . . sorry ~ ptg tu lak aku g.. ade laaa .. hikk, thanks kak syaza! temankan fara seharian. Dari tgh hari .. smpai ke ptg. time tgh hari, temankan beli barang dapor. maklumlah parents i bussy kerja =,=' takde mase nk beli . so tepakse laa gerak sdiri cari ape yg patot. huhuuu . lepas kitorg lunch , kitorg g tmpat ehem2 ! ade laa . . mane leh tauu .. kat situu blja la mcm2. tp tk semua edit . malass sekali lagi. huwaah  huwahh . * thanks to my cikgu D also :)

anak siapakah yg terbiar ini ? =.='

 Pulang dgn kekecewaan, takpe esk lusa cuba lagi. hehe