Assalamualaikumm, selamat datang. ini la dunia saya. sentiasa membusykan diri sendiri untuk mengelakkan kebosanan. jom kita enjoy !

BACK TO SCHOOL !

yeahh! cuti dah nak abis nokk . haha, skolah pon sudah mau bermulaaa .. sumpah exited plus kecot !! heee apehei kamu nak kecot faroo?? *sebab saya bakal menjalani exam comel tuu . eheee. okay, cool bebeh . bukan kau sorg je yg exam .. kan? kan? buku skolah aku dah beli . baju skolah aku dah beli . kasut dah beli . beg je aku tak beli sebab aku taknak . last skolah kot , beg last year elok lagi takyah mmbazir okay ? haaaaaa.. apo lagi yg takde ekk? asenya sume dah complete ! owww yeahhh !! tringat time 2010 . final exam banyak main . tapi main2 tu result aku menaik . hahahaha .. thankss korangg yg sudi temankan aku study . heeee . next year kita buat lagi projek kita yahh !! ;D

 time ni orang lain semua busy buat folio acc. aku ngn efa lak ber-wc . bengang nak tggu print berjam2 =,=

 haaaa mase ni final exam, kantoi eira tidoo! hahaha

 mase final exam ni mmg tak syok gilaa lah. sebab kitorg exam kat class form1 -,-



*jamuan akhir tahun
 sekolah kitorang miskin, bantuan separuh kerajaan kan ;(

 pipi kitorang same tak? haha

 biasa lah skolah perempuan.. normal bagi kami . tapi, bagi anda bagaimana? haaa