Assalamualaikumm, selamat datang. ini la dunia saya. sentiasa membusykan diri sendiri untuk mengelakkan kebosanan. jom kita enjoy !
Sebenarnyekan dah lama sgt nak cycling pusing2 dan nak keluarkan peluh. Tapi takde kawan. Sampai la one day ni aku baru tringat yg mmber aku sorg ni dia ni runners. kalau runners mesti la smua sport dia suka. Jadi aku pon try la ajak dia ride ke sg manik. Dia bukan main suka lagi haha. Dia suka Aku lagi la suka..
Tapi faham2 je la kalau nama pon dah anak dara, sikit2 kene hon. sikit2 kene lambai2 tangan. buat muka tebal je la yang mampu. pura2 tak nampak kan..






nampak tak? sampai merah2 muka tuu.. alhamdulillah cuaca tak panas sgt, hehe. kayuhan dari rumah teluk intan ke sg manik lepas tu patah balik teluk intan around 20km something. wohhh penat. padahal mana de jauh pun. sebab ni 1st time excited je lebih -..- haha!

BY : FARANINA ELZA