Assalamualaikumm, selamat datang. ini la dunia saya. sentiasa membusykan diri sendiri untuk mengelakkan kebosanan. jom kita enjoy !

GOSIP

Assalamualaikum

Haaaa apa khabar semua? sihat idok? ke ada yang dah tetonggeng2 frust menonggeng. muahaha. Hari ni topic kta pasal "gosip". Petang smalam duk nyembang depan rumah ngan sraya. kucing2 aku ni mmg suka interframe! haha 
takde ape story pun pasal gamba atas. cume nak masukkan yg ada meow tu je haha.yang motif sbenar di bawah nie.
Korang mesti nak tau kan knape aku letak gamba mamat ni? tetibe sesat pulak dalam blog aku kan kan. Ni la abang sdare aku. Dia cukup pemesssss kot kat skola dia. ABE HOT la katakan. hahaha #mata ke atas, tangan d bahu =p
duk tayang gambaq dia buat apa kan. meh sini nak ceritee. malam tadi aku balik kampung tu yg jumpa dia ni. kami pun bukak forum, tapi forum kami tak sempurna tanpaaa si ALEPPPPP oi oi. alep ni pulak cousin aku duk nunnnn jauh d KAY ELL. haha Duk sronok menyembang tetibe boleh terkeluar name TUT TUT . haha Rupenyaa memey ramai orang ta suka dia. seronok pulak aku dengo citer SAM ni. haha Dah tuh seronok pulak kene cramah dengan opah. Memang terbaik lah. Masuk tlinga kanan kluaq tlinga kiri. huuuu pesan opah BLAJO PANDAI2! haha

Sekian saja, bosan menimpa diri. tak tahu nak post entry ape. maen hantam saja.
BY : FARAGREENBARNEY