Assalamualaikumm, selamat datang. ini la dunia saya. sentiasa membusykan diri sendiri untuk mengelakkan kebosanan. jom kita enjoy !

AYU =)

Hari ni terasa macam nak stayback saja kat sekolah. Yelah tau2 saja la, duduk rumah bukan buat apa pun. Tambahan pulak tinggal sorang ''ohh boringg~'' Parents kerja. Kakak sulung kerja kat KL. Kakak no2 belajar kat shah alam. Abang pulak kat Arau. Masing2 merantau di negeri orang. Esok lusa aku la pulak kan.. tinggal lah mak dan abah berdua je kat rumah. Aman dunia mereka nanti. Sesudah selesai buat kerja kat library singgah sekejap kat toilet. ija nak tukar baju, dia ada bola jaring petang ni. Aku pun tunggu la kat luar.. Lepas tu sorang2 budak form2 kluar. 1st dari jauh aku da nampak munirah dah tersengih2 tenguk aku. aku pun sengih la balik. penyudah nya dia segan nak lalu depan aku. buat lawak betul budak2 ni. Lepas tu Nora dengan Ayu pulak yang lalu. Nora nmpk terus senyum dan tegur ''hye kak fara!'' Ayu pulak diam jee. tp dia ada juga senyum. Act ada story dsebalik aku dengan ayu. Ni yang nak citer ni.

Crita nya bermula ketika blatih tarian utk persaraan pengetua. Kira2 3 bulan yang lepas. Setiap kali blatih mesti ada je ganguan yang aku kena. Sakit sangat.. tak tercakap. Ayu bila dia tgk aku dalam keadaan macam tu mula la dia datang n terus peluk aku. aku nak buat apa lagi kan? peluk je la dia balik.. ''ayu, nape ni?'' dia pun balas ''takde pape'' humm.. hargai sangat dekat semua junior yg memahami. tak lupa juga kak zaty, nad, umi.. byk tolong dlm detik2 yg sgt memeritkan bagi aku. Haizz malas nak bg tau lebih2. tapi rasa memang dah terlebih ni. AHAA! back to the story. sampai lah show pon dah selesai. Dan aku dinasihatkan tidak boleh menari lagi. Sedih tak terkata.. tapi demi kebaikan diri sendiri.. Satu hari tu ayu comment dekat fb . dia mintak ,, ehem2 *kak fara, boleh tak akak  jadi kakak angkat ayu? aku tatau nak reply apa terus aku taip *esok kita cakap face to face okay? penyudah nya dah 3 bulan berlalu aku diamkan diri je. Mahu tapi malu. *ayat sial lagi. Nak cakap malu sebenarnya, last2 aku tulis kat satu paper ni aku terima dia. after that mintak classmate dia bagikan kat dia. Sengal ubi lah aku ni. HAHA tak boleh belah main surat2 xD

 Rindu sangat dengan budak2 ni . Ayu yang biru tu =)

Masa ni sepatutnya dia masuk class. dia nampak je aku kat tgh padang tgh bergambar dgn yg lain terus dia berlari datang dekat aku. hikhik.