Assalamualaikumm, selamat datang. ini la dunia saya. sentiasa membusykan diri sendiri untuk mengelakkan kebosanan. jom kita enjoy !

Johor :D

Best sihh pergi johor. Duduk dalam kereta sampai kematu bontot aku. Sempat baring sempat guling2 lagi tu.


On the way to Johor *My besties nad suka gambar ni ^^

Our homestay :D

Kita tggl dekat homestay berbayar kan? so takyah kemas katil ! :P

 Abg elly and wife dia memang comel kan ? suka tenguk diorg :D

 Dah jom balik

 pergi johor dapat bende ni je . dah la warne pink ==' mak aku main beli jee. Lepas tu makcik aku cakap '' alaa fara kan perempuan, biar la warne pink '' cehh, aku dah la benci pink . bagi bende pink lagi -.-'

 mase ni aku dah bosan tahap gaban dah. pukul 10 mlm tak sampai2 perak lagi. esok dah la sekolah. last2 aku snap lampu2 yg ada kat ats jalan ni :D