Assalamualaikumm, selamat datang. ini la dunia saya. sentiasa membusykan diri sendiri untuk mengelakkan kebosanan. jom kita enjoy !
Lilin ini menyinari hidupku ;D *kononnya -.-'

HUISHH. seronok btl mlm tadi wehhh , sejukkk jeee.. elektrik kat umah aku takde dari pukul 7 malam sampai....... aku pun tak tahu laaa. pukul 12lebih aku tertido, pastu pukul 3 pagi aku terjaga sbb sejuk sgt . aku tgk2 aircond n lampu bilik aku dah terpasang . so maybe dlm pukul 2 elektrik baru adeee . HEBAT bukan ? Mase pukul 7 tu kan .. aku ngah wat ape aku pon tak igt . haha , tibe2 lambu *pyakk. hadoyyy.. elektrik lak takdee. aku dah la lom mandi . hishh ... terpaksa la ambik lilin , mandi dlm keadaan samar2~ ngeee. lepas mandi solat pe semuaa dah pkl 8mlm. dah sejam ni still takde elektrik . pe nak buat ni? bosan bukann... so aku pun baring2 dlm bilik aku . Time panas2 tu aku leh tertidur, hebat kan? kalo kejap tape. Ni sampai pukul 10 mlm ! haha . 2 jam aku tidooo dlm keadaan hangat pijo . Dah panehh, aku pon kluar la ke ruang tamu. WAAAA:D baik nya mak ayah aku layan citer romantik kat laptop abg aku. Tgk citer lagenda budak setan bukan nak ajak . dua2 menerappp. aku pon join la diorg dlm keadaan mamai2 . syok pulak aku rasee.. huuu. abg aku lak mghilang ntah kemane. mak aku kate dia kluar ngn emi (jiran) g mkn . aku pun HOOO :-O tuk3.. abg aku da balik ... borak2 4 branak ni dah pukul 11 lebihhh.. hadoyyy, bila nk ade elektrikk ni? bermonolog jap -.-' aku pun g laa solat . Kang pukul 12 da abis waktu isyak .. da solat baring balik kat katil, tgk fon. OMG batery fon habis upanye. patot ar senyap jee ==' nasib ade agi satu fon. Aku pon texting laaa ngn bestiess aku ''D'' smpai aku tertidur pukul 12 lebih. Itu LA citer nyee -,-