Assalamualaikumm, selamat datang. ini la dunia saya. sentiasa membusykan diri sendiri untuk mengelakkan kebosanan. jom kita enjoy !

Date with Ain Suzyani

perhh, seharian aku kluar dgn dia hari ni . takde lah seharian sgt.. jalan2 makan angin je kot. sbulan cuti skolah ni dia duk KL . ni baru balik ti , apo nyee member ntah . tau la rumah smpai 2 , 3, ko cakap kat bapak kau. beli satu cukup. yg kat ipoh n kl sewakan jee.. hahahahaa, kitorg kluar td lepas zohor. aku g umah dia dulu.. umah dia ngn umah aku dekat jee.. taman dia kat depan taman aku, tak smpai sminit pon dah smpai. haaaa.. dsebabkan aku mmpunyai kekurangan dana. sanggup singgah office mak aku. mntak memenuhkan kewangan yg tidak mencukupi ni. hahahaha, dah jumpe mak aku. pe lagi weh, joli laa.. bruummm sana! brummmm sini! tade lahh .. aku baik . bawak moto tak sampai 40 k/m sejam (lebam aku kalo bawak moto 40) byk bende sbenarnyee tjadi time kitorg lepak .. tp taknak citer lebih2. and aku actually nak rush . bye bye ! ;)

 babe, takyah nak nyerongan ngn aku okay ? tau laa tgh bahagiaa.. takkan aku pon kau nak sengih2 mcm kerang busukk.. hahaaha

dia besties aku, dia classmate aku, n dia jugak la yg same2 ambil test moto JPJ ngn aku. haaaa